تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا

هدف اصلی فروشگاه اطلسی‌ها جلب رضایت مشتریان است در این راستا علاوه بر ارائه بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات از شرکت‌ها و برندهای معتبر، ضمانت تعویض کالا و یا برگشت وجه را نیز در دستور کار خود گنجانده تا مشتریان با کمال اطمینان و آرامش محصولات خود را خریداری نمایند.

مشتریان محترم تا 24 ساعت پس از تحویل کالا فرصت دارند تا کالای ارسالی را بررسی و در صورت وجود هر گونه مشکل مراتب را به فروشگاه اطلسی‌ها اعلام کرده و اقدام به عودت کالا کنند . پس از آن و بعد از تأیید کارشناسان ما مبنی بر آسیب دیدگی محصول در هنگام حمل و نقل، وجهِ پرداختی ظرف مدت 24 ساعت کاری مسترد گردیده و یا کالا با کالای دیگری تعویض می‌گردد.

انصراف از خرید

1- در صورتی که مشتریانِ محترم به هر دلیلی پیش از ارسالِ کالا ، از خریدِ خود منصرف شدند، می‌توانند با تیم اطلسی‌ها تماس گرفته تا در اسرع وقت فرآیند انصراف و استرداد وجه و یا تعویض کالا با کالای دیگر انجام شود.

2- در صورتی که مشتریانِ گرامی به هر دلیلی پس از دریافت، از خرید کالا منصرف شدند، حداکثر ظرفِ مدت 48 ساعت فرصت دارند تا با گروه اطلسی‌ها تماس گرفته و اقدام به عودت کالا کنند . پس از آن و بعد از تأیید صحت و سلامت کالا توسط کارشناسان ما ، وجهِ پرداختی ظرف مدت 24 ساعت کاری مسترد گردیده و یا کالا با کالای دیگری تعویض می‌گردد .در ضمن، هزینه عودت کالا به شرکت و یا ارسال مجدد کالای جایگزین بر عهده مشتریان محترم بوده و کالای عودتی باید در شرایط اولیه به صورت پلمپ و استفاده نشده و به همراه فاکتور به دست تیم اطلسی‌ها برسد.